De bestelling ging bijna helemaal top (ik heb de bloemen nog niet ontvangen dus deze review gaat nog niet over de kwaliteit van de bloemen), maar ik kon nergens aangeven tussen hoe en hoe laat ik het bezorgd wilde hebben.
Super geregeld!
Bedankt alvast
Prima bloemenwinkel met vriendelijke medewerkers.
Fijn en persoonlijk een boeket bestellen. En snelle service!